اخبار رستلینگ به تاریخ 19 مهر 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 19 مهر 1394
نوشته شده در یک شنبه 19 مهر 1394
بازدید : 839
نویسنده : صادق

.:: رسلمنیا 3 | پی پر ویو پایانی ::.

رسلمنیا 3 که در 6 ماه اینده در مجازی سرور 1 برگزار خواهد شد ، به عنوان پی پر ویو پایانی و اتمام مجازی خواهد بود. این پی پر ویو با مفهوم عدالت شروع و با همین مفهوم هم به اتمام خواهد رسید. پس از پایان رسیدن رسلمنیا 3 سرور 1 دیگر به کار خود ادامه نمی دهد و یک جور پی پر ویو خداحافظی از طرف مدیریت با کاربران خواهد بود. پس از رسلمنیا 3 امکانش هست که سرور 2 به کار خود ادامه دهد. امیدواریم با فعالیت و همکاری خود ، مارا تا اتمام رسلمنیا 3 یاری کنید.

 

.:: خلاصه نتایج اسمکدان 18 مهر 1394 ::.

شوء اسمکدان این هفته با صحبت های کریس جریکو آغاز شد. جریکو چلینج بری وایت را پذیرفت اما مسابقه استیل کیج را نپذیرفت. جریکو در صحبت هابش بری وایت را نادان خطاب کرد و اعلام کرد که بری وایت مسیر اشتباهی را انتخاب کرده. اما در پایان بری وایت بازهم به جریکو حمله کرد و مسابقه خود را با او به صورت استیل کیج قطعی کرد و در نهایت این مسابقه به ثبت رسید. در مسابقه اول روسف موفق به شکست زک رایدر شد. در مسابقه دوم نویل و سزارو با همکاری فوق العاده موفق به شکست تگ تیم حاضر ، ریتید سوئیچ شدند. در مسابقه سوم البرتو دلریو موفق به شکست سین کارا با اجرای سابمیشن شد. پس از مسابقه سوم دالف زیگلر پرومویی اجرا کرد و در این پرومو چلینج امبروز را نپذیرفت اما امبروز بازهم با صحبت هایش دومین مسابقه خود را با زیگلر به ثبت رساند.

در مسابقه چهارم ، جان سینا و رایبک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در انتها هنگامی که جان سینا به پیروزی نزدیک بود بیگشو وارد رینگ شد و مسابقه را خراب کرد. بیگشو به سینا 2 بیگ رایت هند و به رایبک 1 چکسلم وارد کرد. در مین اونت اسمکدان نیز اورتون و باتیستا مقابل رینز و هنری قرار گرفتند که با آر کی او نا به جای اورتون به هنری این مسابقه به نفع تیم هنری خراب شد. پس از مسابقه نیز اورتون به باتیستا ، رومن رینز و پائل هیمن Rko وارد کرد و شوء اسمکدان با خوشحالی اورتون به اتمام رسید.

.:: آندرتیکر در هل این ا سل حضور دارد ! ::.

حضور آندرتیکر در پی پر ویو هل این ا سل قطعی شده و از آنجا که تیکر در سوروایورسریس مقدمه درگیری را با باتیستا و اورتون فراهم کرد ، انتظار می رود حریف تیکر در هل این ا سل یا رندی اورتون و یا باتیستا باشد. به نظر می رسد برنده مسابقه باتیستا و اورتون در نایت آف چمپیونز ، باید خود را برای مقابله با آندرتیکر سر کمربند myppv در قفس هل این ا سل آماده کند. امکان تریپل ترد شدن مسابقه نیز زیاد است اما بستگی به این دارد که در نهایت نتیجه مین اونت نایت اف چمپیونز چه خواهد شد...پیروزی باتیستا یا رندی اورتون ؟!

.:: ثبت دو مسابقه جدید برای نایت آف چمپیونز ::.

پس از اسمکدان این هفته ، مسابقه بین جریکو و بری وایت به صورت استیل کیج بر سر کمربند سنگین وزن و مسابقه بین دین امبروز و زیگلر سر کمربند us به ثبت رسید. هردو این مسابقه در پی پر ویو قبلی ( سامرسلم ) نیز برگزار شده بود که جریکو و زیگلر برنده میدان بودند. این بار هردو مسابقه برای دومین بار برگزار خواهد شد و ممکن است هردو استوری در نایت آف چمپیونز ، به اتمام برسند.

.:: غیبت شیمس / خداحافظی کاربر سی ام پانک ::.

شیمس کشتی گیر درجه 1 کمپانی که کمربند myppv را در سامرسلم به رندی اورتون واگذار کرد ، پس از سامرسلم علاقه چندانی به فعالیت و حضور در شوء ها نداشت. اگرچه یک مسابقه مقابل باتیستا برای نامبروان کانتندری کمربند مای پی پر ویو برگزار کرد اما در این مسابقه شکست خورد و فرصت دوباره خود را از دست داد. شیمس از وضعیت کنونی خود راضی نیست و در حال حاضر اعلام کرده که به مدت 3 ماه در شوء ها حضور نخواهد داشت و در باشگاه فعالیت خواهد کرد. سی ام پانک پرافتخار ترین و بهترین سوپراستار سرور 1 ، در توییتر خود از تمامی دوستان خود در کمپانی مجازی خداحافظی کرد. پانک تا به حال حرفی در مورد مارک هنری برای اخراج شدنش نزده اما مارک هنری نیز پانک را یک اسطوره فراموش نشدنی خطاب کرد.

 

.:: پیروزی تعجب اور سزارو و نویل ::.

نویل و سزارو که 3 هفته ای از تگ تیم شدن آنها می گذرد ، مقابل 3 تیم اوسوز ، لوس ماتادورس و کانر و ویکتور پیروز بیرون آمدند و در نهایت در شوء اسمکدان نیز با پیروزی مقابل ریتید سوئیچ قهرمان حال حاضر کمربند تگ تیم نشان دادند که تیم پرقدرتی هستند. با این 4 پیروزی پشت سر هم و به خصوص پیروزی اخیر آنها مقابل ادج و کریشن ، به نظر میرسد آنها یک مسابقه در نایت آف چمپیونز بر سر کمربندهای تگ تیم انجام خواهند داد.

ادج و کریشن نیز پس از 2 ماه حریف نداشتن برای این کمربند ، این بار باید مقابل دو سوپراستار با استعداد و ویژه کمپانی از کمربند خود دفاع کنند. اگرچه ادج و کریشن سابقه بیشتر و قدرت بیشتری نسبت به انها دارند اما این یک مسابقه خاص و متفاوت برای آنها می باشد.

.:: 5 استوری برتر از رسلمنیا 2 تا نایت اف چمپیونز ::.

 بعد از رسلمنیا 2 استوری های فوق العاده و پر حاشیه ای انجام شد که در این قسمت به 5 استوری برتر آنها می پردازیم.

1- آر کین او ( اورتون و کین ) vs ریتید سوئیچ ( ادج و کریشن )

بدون شک استوری 3 ماهه و متفاوت تیم ریتید سوئیچ با آر کین او جز برترین استوری بعد از رسلمنیا 2 خواهد بود. استوری که شدیدا کمربند تگ تیم را بالا برد و در میان تمامی کمربندها ، برترین درگیری را به خود اختصاص داد. نکته قابل توجه این استوری درگیر بودن خود اعضای تیم آر کین او با یکدیگر بود. تیم آر کین او و ریتید سوئیچ در 3 پی پر ویو اکستریم رولز ، پی بک و مانی این د بنک مسابقه انجام دادند که در اکستریم رولز به صورت معمولی ، در پی بک به صورت آیرون من مچ و در مانی این د بنک به صورت لدر مچ بود که در نهایت این استوری با نتیجه 2-1 به نفع ریتید سوئیچ به اتمام رسید.

2- باتیستا vs سی ام پانک

بلافاصله بعد از رسلمنیا 2 درگیری باتیستا و پانک شروع شد. پانک و باتیستا در اکستریم رولز مسابقه ای انجام نداند اما در پی بک یک مسابقه جنجالی و نفس گیر اجرا کردند که در نهایت با پیروزی باتیستا این مسابقه به اتمام رسید اما پس از اتمام مسابقه پانک با استفاده از مقامی که داشت ( ریاست کمپانی ) مجدد مسابقه را ریستارت کرد و کمربندش را پس گرفت. این درگیری بعد از پی بک ادامه پیدا کرد تا جایی که در یک مراسم امضای قرار داد باتیستا شرطی برای پانک گذاشت و آن شرط این بود که پانک از مقام خود در مانی این د بنک استفاده نکند و اعضای نکسز حق دخالت در مسابقه را نداشته باشند. شرط سی ام پانک نیز این بود که در صورت پیروزی او ، باتیستا به طور دائم باید عضو نکسز شود و استون کلد نیز حق پس گرفتن مدیریتش را ندارد. که در نهایت باتیستا با پیروزی در این مسابقه از عضویت خود در نکسز و از رئیس نشدن استون کلد جلوگیری کرد اما بعد از مسابقه با کش کردن شیمس کمربند را به شیمس واگذار کرد و این استوری به اتمام رسید.

3- رومن رینز vs سث رولینز

اگرچه خیلی ها اعتقاد بر این داشتند که این استوری تکراری شده اما این استوری زمانی متفاوت و جز 6 استوری برتر شد که رومن رینز رفته رفته تبدیل به یک چهره هیل شد و به خاطر وضعیت مالی خانواده اش دست به هرکاری علیه کشتی گیران فیس زد اما این سث رولینز بود که مقابل برادر خود رومن رینز ایستاد و سعی در متقاعد کردن او برای جلوگیری از کارهایش داشت اما رینز به کارهایش ادامه داد و در نهایت با عدالت سث رولینز روبرو شد و به خاطر او در سوروایورسریس مقابل  کودی رودز شکست خورد. این استوری 2 ماهه در نهایت در سامرسلم به اتمام رسید که رومن رینز برنده میدان بود.

4- تریپل ایچ vs جان سینا

مین اونت پی پر ویو سوروایورسریس یک مسابقه طولانی و مهیج در بر داشت که دو نفر اخر این مسابقه جان سینا از تیم جاستیس و تریپل ایچ در تیم آتوریتی بودند. هیجان تمام سالن را فرا گرفته بود که تریپل ایچ با حیله گری و بستن دسبند به دست جان سینا ضربات سنگینی به او وارد و در نهایت با اجرای پدگیری موفق به شکست او شد. پس از سوروایورسریس سینا مصدومیت شدیدی داشت و تریپل ایچ نیز حاضر به ادامه درگیری اش با سینا نبود اما به دستور وینس مکمن و اصرار شان مایکل ، این مسابقه با داوری شان مایکل در سامرسلم به ثبت رسید. در سامرسلم نیز شان مایکل تا حدودی بی طرف قضاوت کرد و در نهایت زمانی که مقاومت جان سینا در برابر اچ را دید ، سالن را ترک کرد و داوری را کنار گذاشت.

بعد از شان مایکل ، این استفانی مکمن بود که به عنوان داور مسابقه وارد شد اما سینا داوری او را نپذیرفت و مانع او شد. در همین حال اچ از فرصت استفاده کرد و به پیروزی نزدیک بود که راکــ به کمپانی بازگشت و جلو پیروزی ناعادلانه تریپل ایچ را گرفت. در نهایت سینا با اجرای سابمیشن تریپل ایچ را تسلیم خود کرد. این استوری همچنان بین سینا و اچ ادامه دارد.

5- کریس جریکو vs بری وایت

قبل از پی بک بود که هم نکسز وجود داشت و هم بری وایت یک چهره کاملا هیل بود. اعضای نکسز وایت فمیلی را برای یک جشن در مین اونت راء به مناسبت شکست دنیل براین دعوت کردند. در این جشن بود که لوک هارپر با خیانت به وایت فمیلی ، بری وایت را 3 ماه مصدوم کرد و جریکو نیز از مصدومیت وایت سوء استفاده کرد و با توجه به مقامی که سی ام پانک داشت ، کمربند را ازآن خود کرد. سه ماه بعد ، بعد از پی پر ویو سوروایورسریس بری وایت برای انتقام اما این بار با چهره فیس بازگشت و مسابقه خود را با جریکو در سامرسلم به ثبت رساند. اگرچه این مسابقه دقیقا بعد از پی بک به ثبت رسیده بود و بارها تبلیغ شده بود. در سامرسلم در نهایت جریکو موفق به شکست بری وایت شد اما بری وایت همچنان به این استوری ادامه داد و درگیری جریکو و وایت برای نایت آف چمپیونز نیز ادامه دارد و در صورت پیروزی بری وایت امکان ادامه بیشتر این استوری نیز زیاد است.

.:: درگیری راک با تریپل ایچ بعد از نایت آف چمپیونز ::.

راک در صحبت هایش اعلام کرد که برای تگ تیم شدن با جان سینا به کمپانی برنگشته و هدف های بزرگتری را دنبال می کند. راک در مصاحبه اش نیز اعلام کرده که به این زودی ها از تریپل ایچ دست بردار نیست و تا مسابقه ای به صورت تک به تک بر سر کریر اچ انجام ندهد کنار نخواهد رفت. بدیهی است که تریپل ایچ نیز دیگر حاضر به انجام مسابقه بر سر کریرش و یا ریاستش نخواهد بود و اشتباهات گذشته ای که در تی ال سی 2 تکرار کرد را مجددا تکرار نخواهد کرد. در حال حاضر تریپل ایچ به همراه شان مایکل مقابل راک و سینا مسابقه دارند اما مشخص نیست که بعد از نایت آف چمپیونز استوری تریپل ایچ و راک به کجاها کشیده خواهد شد. اما مطمئنا نایت آف چمپیونز ، پایان استوری جان سینا و تریپل ایچ خواهد بود و سینا بعد از این پی پر ویو هدف دیگری را دنبال خواهد کرد.

.:: بهترین درگیری برای کمربند بین قاره ای ::.

با اینکه تنها 3 هفته از درگیری رایبک و بیگشو می گذرد اما میتوان به جرعت گفت که بعد از درگیری سزارو و زیگلر بر سر کمربند درجه 2 در رسلمنیا 1 ، استوری رایبک و بیگشو مقام دوم را خواهد داشت. این استوری با توجه به اینکه سر کمربند بین قاره ای است اما پرطرفدار و خشن می باشد و تا به الان به خوبی پیش رفته است. رایبک و بیگشو هردو حریف غیر قابل پیش بینی و سرسختی دارند و قطعا این یک مسابقه غیر قابل پیش بینی در نایت آف چمپیونز خواهد بود. به احتمال خیلی قوی این استوری پس از نایت آف چمپیونز نیز ادامه خواهد یافت.

.:: مشخص شدن تکلیف چمدان مانی این د بنک اسمکدان ::.

رومن رینز و مارک هنری دو کشتی گیری هستند که در سامرسلم به حریف خود غلبه کردند و حالا از آنجایی که هردو با کودی رودز نیز مسابقه و درگیری داشتند ، هردو به دنبال چمدان مانی این د بنک اسمکدان هستند. تا به حال وینس مکمن و تریپل ایچ تصمیم قطعی برای این چمدان نگرفتند و آخرین باری که اچ تصمیم به تعویض صاحب چمدان گرفت زمانی بود که مسابقه ی مارک هنری و کودی رودز را در شوء راء بر سر چمدان به ثبت رساند اما این مسابقه با دخالت سی ام پانک به نفع رودز تمام شد. کودی رودز مقابل رومن رینز نیز بر سر چمدان مسابقه داده بود که ان مسابقه نیز با دخالت سث رولینز بازهم به نفع رودز تمام شد.

حالا رینز و هنری هردو به دنبال انتقام اتفاقات گذشته هستند اما با یکدیگر کنار نمی آیند و به نظر میرسد به زودی برای رسیدن به این چمدان ، دچار اختلاف و درگیری شدیدی شوند.

 



:: برچسب‌ها: اخبار مجازی , کشتی کج مجازی , اخبار رستلینگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.